Tuesday 25 August 2009

Nadaas yu ch unahgui ee

'Chicken soup' номноос орчуулав.

Хааяa нэг сайн үйл хийхэд надаас ю ч унахгүй

Би нөхөртөө хайртай гэж хэллээ

Би хүүгийнхээ цүнхэнд нь ямар сайн хүү гэдгийг нь жижигхээн зурвасан дээр бичээд шургууллаа

Би дэлгүүрээс гарч яваа хөл муутай нэгэнд хаалга онгойлгож тусаллаа

Би дэлгүүрт эгнэж зогсонхдоо яарсан нэгнийг урдуураа орууллаа

Би ах руугаа утасдаж сайн байна уу та гэж амрийг нь эрлээ

Би сайн ажил хийж байгаа хүнд ямар сайнийг нь хэллээ

Би ээждээ баглаа цэцэг аваачиж өглөө

Би өвдөөд хэвтсэн найздаа шөл хийж эргэлээ

Би хөөрхөн охинтойгоо дуртай тоглоомийг нь тоглолоо

Би тортой юмыг минь өргөж тусалсан хунд баярлалаа гэж чанга талархлаа

Би туслахдаа цалинтай чөлөө өглөө (жаахан юм унасан л даа :-))

Би гэрээсээ гарч чадахгүй нэгнийг юм үзүүлж салхинд гаргалаа

Энэ бүхнийг хийхэд надаас юу ч унасангүй

Эргээд харин надад маш сайхан сэтгэл төрүүллээ

Энэ жилийг ийм сайн үйлсээр дүүрэн өнгөрөөе байз, надаас ю ч унасангүй

Sandy Ezrine

No comments:

Post a Comment

Таньд таалагдсан бол коммэнт үлдээгээрэй! Баярлалаа. :)